آریا طرح. مرجع دانلود و فروش فایل هاي گرافیکی، طرح لایه باز کارت ویزیت، تراکت رنگی و ریسو، بنرهاي لایه باز مناسبتی و ...
خرید اشتراک ورود / ثبت نام
طرح های سفره خانه و قهوه خانه
توضیحات دسته

تراکت (فلایر) سفره‌خانه و سرای سنتی

سفره‌خانه‌ها و سراهای سنتی به عنوان یکی از نمادهای فرهنگ و تاریخ ایرانی، مکان‌هایی هستند که با ارائه غذاهای اصیل و فضایی دلنشین، لحظاتی به‌یادماندنی را برای مشتریان به ارمغان می‌آورند.

در این محیط‌های دل‌انگیز، ارتباط بین غذاهای سنتی و معماری اصیل ایرانی، مشتریان را به سفری در دل تاریخ می‌برد.

برای جذب مشتریان بیشتر و معرفی فضای دلپذیر و منوی متنوع خود، تبلیغات حرفه‌ای از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

تراکت (فلایر)‌های تبلیغاتی یکی از موثرترین روش‌ها برای جلب توجه مخاطبان محلی و معرفی خدمات منحصر به فرد سفره‌خانه‌ها و سراهای سنتی هستند.

طرح‌های آماده تراکت (فلایر) سفره‌خانه و سرای سنتی آریا طرح، با طراحی‌های زیبا و جذاب که از المان‌های سنتی ایرانی الهام گرفته‌اند، به شما کمک می‌کنند تا محیط گرم و صمیمی و غذاهای اصیل خود را به بهترین شکل ممکن به مخاطبان معرفی کنید.

این طرح‌ها با استفاده از رنگ‌ها و نقوش سنتی، اصالت و زیبایی سفره‌خانه شما را به نمایش می‌گذارند و مشتریان بیشتری را جذب می‌کنند.

سایزهای مناسب برای چاپ تراکت (فلایر)‌های سفره‌خانه و سرای سنتی در آریا طرح، در ابعاد استاندارد A4 طراحی شده‌اند و امکان چاپ آن‌ها در سایزهای A6، A5 و A4 به صورت یکرو یا دورو وجود دارد.

همچنین، چاپ این تراکت‌ها بر روی کاغذهای تحریر، کتان و گلاسه به شما کمک می‌کند تا با بهترین کیفیت تبلیغات خود را انجام دهید.

فرمت‌های موجود طرح‌های تراکت (فلایر) سفره‌خانه و سرای سنتی بسته به نوع طرح، در یکی از دو فرمت PSD یا CDR ارائه می‌شوند. این موضوع به طراحان فتوشاپ و کورل دراو امکان می‌دهد تا به راحتی طرح‌ها را ویرایش و با سبک و هویت سفره‌خانه خود تطبیق دهند.