آریا طرح. مرجع دانلود و فروش فایل هاي گرافیکی، طرح لایه باز کارت ویزیت، تراکت رنگی و ریسو، بنرهاي لایه باز مناسبتی و ...
خرید اشتراک ورود / ثبت نام

تراکت تبلیغاتی چیست؟

در دنیای رقابتی امروز، صاحبان کسب‌وکار برای معرفی محصولات یا خدمات، افزایش فروش و برندینگ از انواع روش‌های تبلیغاتی استفاده می‌کنند. تبلیغات به دو صورت آنلاین و آفلاین انجام می‌گردد. بدین ترتیب می‌توان، استفاده از شبکه‌های اجتماعی (تلگرام/ اینستاگرام)، تبلیغات بنری، تبلیغات گوگل، رپورتاژ آگهی و … را به عنوان انواع روش‌های تبلیغات آنلاین و همچنین تبلیغات در روزنامه‌ها یا مجلات عمومی و تخصصی، تبلیغات محیطی (بیلبوردهای داخل و خارج از شهر)، تبلیغات در تلویزیون و … را به عنوان انواع روش‌های تبلیغات آفلاین ذکر کرد.

روش‌های ذکر شده دارای مزایا و معایبی نیز هستند، به عنوان مثال استفاده ازتبلیغات آنلاین به صاحبان کسب‌وکار کمک می‌کند تا بتوانند مخاطبان بیشتری را جذب شبکه‌های اجتماعی و سایت خود کنند و همچنین استفاده از تبلیغات آفلاین باعث می‌شود محصولات یا خدمات در سطح گسترده‌تری معرفی شوند، اما معایبی نیز وجود دارد که بهتر است حتما در نظر گرفته شود، یکی از این معایب هزینه زیاد این نوع تبلیغات برای صاحبان کسب‌وکارهاست. همچنین علاوه بر هزینه زیاد، تبلیغات در این رسانه‌ها برای مخاطبان آنها می‌باشد نه برای مخاطبان شما.